Tisdag dårå

Stundtals bra dag. Fyra hästar reds på förmiddagen. Åkte in till stan för ovanlighetens skull och luncha med Lollo. Supermysigt och skönt att komma ifrån lite.
Efteråt longerade jag rozie, sen har jag packat en del till Billdal. Ska bli väldigt skoj faktiskt.
Kände mig så sjukt svag och orkeslös i förmiddags. Det var en kraftansträngning att ens slänga på sadel liksom. Fick typ tänka varje steg, höger ben, vänster ben för att benen ens skulle ta mig framåt.
Känna bättre nu i alla fall.
Förresten så vann pappa och jag pafeln igår, sååå göööttttt.
Hade panik ett tag att vi skulle förlora mot Victor o Oscar, det var så jämt så jämt. Det stod 2-2 så det var sista setet som avgjorde och Victor och Oscar ledde det setet med 5-3 men så kom pappa och Jag igen och vann med 5-7!
Började svartna i mina ögon där ett tag när man inser att man ligger under, tävlingsmänniska som man är finns inget annat än att vinna liksom. Speciellt inte när man var lite kaxig innan och efter första set som vi vann överlägset...
träningsvärk idag jajamen...

Så just nu sitter jag inne och läser allt om mat och fick jättebra tips för middagen ikväll. Det blir hemmagjord kebab med tomatsalsa och vitlökssås.
Sen ska vi bara ta det lugnt ikväll.

hästar | |
Upp