Kvällskvisten

Började dagen med en långpromenad med corre och vivvi. De fick gå på asfalt i ca 45 min. Sen åkte jag till Lisa-Maria och trimmade celest och Suntendra. Båda kändes fina men favvis är ändå suntendra <3
Sen red Lisa för första gången på typ fyra månader!
Slänga i mg lite mat för att sen rida Belle, Stella och rozie på ridbanan.
Rozie är ju bara under igångsättning så inte jätteallvarlig ridning än så länge.
Belle och Stella var SÅ fina. Belle fick kämpa lite idag, öva lyssna på skänkeln och det blev så bra tillslut. Finaste fyraåringen <3
Stella fick hoppa bara lite men ändå inte pyttelågt utan kanske 110 och hon var sååå fin! Ska bli kul o se vad Johan säger om henne på onsdag och vad jag kan få hjälp med där.
Ni vet väl att finaste stellis är till salu?

Sen longerade jag pluttis för första gången! Jag lär hålla mig hårt i ... Han var buuusig!! Och han hade typ sadeltvång fast han ens inte hade sadel på sig ... Hmm ...
Hahaha busfrö. Jag brände typ sönder handen också även fast jag hade tjocka handskar, sååå stark var han! Satte upp avspärrningslinor som en volt så han lär sig volten ordentligt. Och i bockarna trodde jag fan han skulle skutta under dom.

Ja där ser ni ju banden jag satte upp.
Nu är vi ute i skärgården för att planera lite, vi ska förmodligen bygga ett till hus här så det har vi kollat på.
Nu har vi precis käkat grillat.

hästar | |
Upp