Bloggtajm!!

Mycket idag. Tre hästar hoppade för Johan på skärlunda. Jag hade Stella, sen kom Lisa med Suntendra och Celest. Alla tre var duktiga. Stella var toppen, Suntendra var ganska stretig men blev bra i slutet. Celest var rena rama överraskningen. Såå lugn och jag kunde verkligen komma till ridning med henne idag, hoppade mycket bättre än tidigare också.
Sen var det hem o äta lunch vilket blev havregrynsgröt som jag typ slängde i mig haha.
Ut o rida vivvi i skogen. Hon älskade det och jag älskar henne <3
Sen klippte jag klart rozie, det var typ bara lite i huvudet kvar. Sen red jag henne i ridhuset och det kändes bra idag, skuttade lite också. Hon ska ju vara igång typ helt nästa vecka.
Sen red jag nya killen Richie. Han var fin men blir lite att lära känna och finns en del att jobba med såklart!

Imorgon tänker jag hoppa med Belle, Stella vilar. Vivvi rids, Richie ska ridas, rozie ridas i skogen och basse ska få promenera lite med sadel på sig är min plan. Vi får se helt enkelt.

P.s jag är så fruktansvärt godissugen. Är det någon mer än jag som blir det på hösten??? Jag måste åka o inhandla en fet påse imorgon ... Eller redan ikväll

hästar | |
#1 - - emma:

Kan du inte skriva lite om vad du och hästarna använder för utrustning😁

Svar: Absolut! Tackar för tipset!
Hanna Sörlin

#2 - - S:

Rosie är så söt 😍

Svar: Jaa jag älskar henne <33
Hanna Sörlin

Upp